Grafisk oplæg af program`?

Tags:    programmering

Hej folkens.

Jeg skal have lavet en grafisk oplæg af mit program "lotto´nummer generator og skal nu lave sådan et grafisk oplæg af programmet?

men hvordan gør man det?

hvad skal jeg ?

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er svært at tyde hvad du mener med "grafisk fremlægning". Er det stadig i console? eller skal det være et GUI som fx Word, Notepad og Firefox?

Skal du lave et grafisk interface, eller bare en tegning af hvordan du ville have et grafisk interface til at se ud..

mega off-topic: Har lige fundet ud af at min lommeregner har en RAND funktion! :D

Det var i C++ du lavede det ikk?

Vis det er bliver det rimelig advanceret.

Men vis du virkelig gerne vil så kig på et graphics libary som win32 api.

ja det er i C++.

min lærer sagde at det skulle være i sådan en kasse med char og float??

jeg har gjort det sådan her..

Fold kodeboks ind/udKode 

er det på den her måde

Som andre har påpeget ville det være rart om vi havde en ide om hvad "Grafisk oplæg af program" betyder.

jamen i ved at jeg har skulle lavet den der lotto program. så skulle jeg skrive en tidsplan, hvilke ideer jeg havde, beskrivelse af programmet, og den sidste opgave er en grafisk oplæg af programmet?

Gøkturk, jeg er bange for at der stadig ikke er nogen der aner hvad du snakker om. Jeg har levet af at programmere i mere end 15 år, og har aldrig hørt om et "grafisk oplæg".

Prøv lige at spørge din lærer, om hvad han mener med "grafisk oplæg". Det bedste er nok om han poster svaret direkte her, så kan vi også bedre svare ham direkte...

t